Onze website www.cpm-hrm.be gebruikt cookies om uw gebruikservaring te verbeteren, in overeenstemming met ons privacybeleid. Klik hier voor meer informatie over cookies en de doeleinden waarvoor ze gebruikt worden op deze website. ×

Opmerkingen en Klachten

Opmerkingen en/of klachten

Wij beogen met elke klant een transparante samenwerking op lange termijn. Dat impliceert uiteraard ook een open klachtenbeleid en de nodige aandacht voor opmerkingen.
Hebt u een klacht of opmerking, dan kan u die op dit formulier doorsturen naar onze Managing Director die daar dan werk van maakt.

De volgende standaardprocedure wordt in dat geval automatisch opgestart: 
 
  • Na ontvangst van uw klacht, ontvangt u automatisch een bevestiging: uw klacht wordt opgevolgd.
  • Binnen de twee dagen na ontvangst, krijgt u feedback betreffende uw klacht met een mogelijke oplossing: indien nodig worden curatieve en/of preventieve acties ondernomen.
  • CPM zal de analyse van de klacht en de oplossing ervan registreren.
  • Nadat uw klacht werd onderzocht, zal de Account Manager een interne en externe (in samenspraak met u) opvolgingsprocedure starten.
  • De Managing Director neemt contact op met u voor een finale evaluatie.
Gelieve dit formulier zo volledig mogelijk in te vullen zodat wij uw klacht op een snelle en efficiënte wijze kunnen behandelen.
 
 

Niet gevonden wat u zoekt?

Contacteer ons en wij bekijken samen wat we voor u kunnen doen.

CONTACTEER ONS

Schrijf u vandaag in op onze blog en ontvang 1x per maand onze laatste blogposts in uw mailbox !